Η Aegean γνωστοποιεί το ότι ένα γατάκι χάθηκε σε πτήση της και διαψεύδει αναφορές στα social media για προσφορά αποζημίωσης 100 ευρώ στους κηδεμόνες της Rodri.
Ανακοίνωση εξέδωσε η αεροπορική εταιρεία Aegean, με αφορμή περιστατικό εξαφάνισης γάτας κατά τη διάρκεια πτήσης της. Στην ανακοίνωσή της η Aegean, σημειώνει πως συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της Rodri, ενώ παράλληλα ξεκαθαρίζει πως δεν πρόσφερε ποτέ αποζημίωση ύψους 100 ευρώ στους κηδεμόνες της, αποδίδοντας τα όσα διαδίδονται στα social media σε ψεύτικο λογαριασμό που δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Aegean “Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το περιστατικό με την Rodri, το γατάκι που χάθηκε κατά τη μετασκίνησή του από τα Χανιά προς Μόναχο, μέσω Αθήνας. Από την πρώτη στιγμή, η AEGEAN συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες όλων, οι οποίες συνεχίζονται αμείωτες, δεν έχει εντοπιστεί ακόμα. Η ασφάλεια και η ευζωία όλων των ζώων που ταξιδεύουν μαζί μας είναι πολύ σημαντική. Διερευνούμε τις συνθήκες μεταφοράς της Rodri προς και από το αεροσκάφος, για να αποτρέψουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον. Σημαντικό: Θέλουμε επίσης να διευκρινίσουμε ότι η προσφορά αποζημίωσης 100 ευρώ που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποδίδεται ψευδώς στην AEGEAN, προέρχεται από ψεύτικο λογαριασμό και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία μας. Οι ενημερώσεις της AEGEAN πραγματοποιούνται πάντοτε αποκελιστικά από τα επίσημα κανάλια της εταιρείας. Είμαστε ευγνώμονες για το ενδιαφέρον και την υποστήριξή σας. Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας, σε διαρκή επικοινωνία με τους κηδεμόνες της Rodri.”