H SKY express ανακοίνωσε ότι, στο πλαίσιο άμεσης ανταπόκρισής της στην έκτακτη συνθήκη που δημιουργήθηκε από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές που έπληξαν το νησί της Ρόδου, κινητοποίησε άμεσα ένα μηχανισμό συνολικής υποστήριξης τόσο στο Διεθνή Αερολιμένα «Διαγόρας» της Ρόδου, όσο και στις βάσεις της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προκειμένου να συνεχισθεί ταυτόχρονα η μεταφορά και η διασύνδεση επιβατών, ειδικού προσωπικού (όπως εναερίτες, εθελοντές, διασώστες) και αγαθών πρώτης ανάγκης.
Σε συνεργασία με το Δήμο Ρόδου, φορείς και σειρά Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, η SKY express μετέφερε αδιάλειπτα με τις πτήσεις της στο νησί της Ρόδου καθόλη τη διάρκεια των πυρκαγιών ξηρά τροφή, φαρμακευτικά είδη, στρώματα, ισοτονικά και συσκευασίες νερού για διανομή προς τους κατοίκους, τους επισκέπτες, αλλά και τους πυροσβέστες που επιχειρούσαν αδιάκοπα για την κατάσβεση των πυρκαγιών.
Από όλη αυτή την προσπάθεια δεν έμειναν εκτός τα ζωάκια του νησιού (γατάκια και σκυλάκια), που επίσης δοκιμάστηκαν από τις πυρκαγιές, για τα οποία η SKY express οργάνωσε τη μεταφορά των αντίστοιχων ζωοτροφών.
Για περισσότερο από μία εβδομάδα, ο χώρος του cargo της SKY express σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υποδεχόταν την ανθρωπιστική βοήθεια και τα πολύ σημαντικά είδη πρώτης ανάγκης οργανώνοντας την άμεση μεταφορά τους προς το νησί της Ρόδου καθημερινά με τις προγραμματισμένες πτήσεις της εταιρείας.
Παράλληλα με την πραγματοποίηση όλων των πτήσεων και τη διαρκή διασύνδεση και μεταφορά του επιβατικού κοινού και όλων των αναγκαίων αγαθών προς τη Ρόδο, το προσωπικό της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης SKYserv, εταιρείας του Ομίλου IOGR στον οποίο ανήκει και η SKY express, ενισχύθηκε με την προσθήκη επιπλέον εργαζομένων που μετέβησαν στο σταθμό της Ρόδου για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των ταξιδιωτών και ειδικότερα εκείνων που είχαν απωλέσει τα έγγραφά τους λόγω των πυρκαγιών.
Όλο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης Skyserv στο σταθμό της Ρόδου, δημιούργησε μία αλυσίδα προσφοράς κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες, διευκολύνοντας και εξυπηρετώντας χιλιάδες ταξιδιώτες σε επίπεδο διαδικασιών, αλλά και ανθρώπινης υποστήριξης.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Δ.Σ. της SKY express, κ. Θεόδωρος Κροκίδας: «Η άμεση κινητοποίηση της SKY express για τη Ρόδο ήταν το αποτέλεσμα της σύμπνοιας, της αρμονικής συνεργασίας και του αποτελεσματικού συντονισμού όλου του ανθρώπινου δυναμικού της SKY express και της Skyserv.
Το παράδειγμα των ανθρώπων μας, αλλά ειδικότερα των 330 εργαζομένων μας που βρίσκονται στο σταθμό της Ρόδου και προέρχονται κατά κύριο λόγο από την τοπική κοινωνίας μας συγκινεί και μας κάνει υπερήφανους.
Και φυσικά δεν σταματάμε εδώ. Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τη Ρόδο και τώρα, αλλά και στη συνέχεια, για να είναι σταθερά ένας προορισμός 365 ημερών».
Εκπτώσεις της SKY express για πτήσεις από και προς την Ρόδο
Η SKY express, όπως αναφέρει, συνεχίζει να βρίσκεται στο πλευρό της Ρόδου και των ανθρώπων της και δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες της να ταξιδέψουν ξανά από και προς το νησί επωφελούμενοι από μία νέα προσφορά που παρέχει έκπτωση 25% στην αξία των ναύλων.
Στόχος της εταιρείας είναι να συμβάλλει με τη σειρά της στην εξέλιξη της τουριστικής κίνησης της Ρόδου και να δώσει ακόμα περισσότερα κίνητρα στους ταξιδιώτες για να γνωρίσουν αυτό το μοναδικό προορισμό.
H προσφορά ισχύει για κρατήσεις που πραγματοποιούνται μεταξύ 03 – 11 Αυγούστου και αφορά στην ταξιδιωτική περίοδο από 03/08 έως και 25/09 με την εισαγωγή του κωδικού RHODES στο πεδίο εκπτωτικό κουπόνι.