Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι διαδικασίες για την είσοδο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στο Χρηματιστήριο. Πώς θα γίνει όμως αυτό;
Ο σχεδιασμός του ΤΑΙΠΕΔ προβλέπει ότι, εφόσον δοθεί το «πράσινο» φως από τη νέα κυβέρνηση, θα εισαχθεί το 30% του αεροδρομίου στο Χρηματιστήριο και ειδικότερα, το 20% μέσω δημόσιας εγγραφής, ενώ το υπόλοιπο 10% στον νυν μεγαλομέτοχο, την AviAlliance, μέσω ιδιωτικής τοποθέτησης.
Εκτός απροόπτου και σύμφωνα με πληροφορίες από το ΤΑΙΠΕΔ, σήμερα αναμένεται να υπογραφτεί μνημόνιο μεταξύ των μετόχων του αεροδρομίου της Αθήνας, με αντικείμενο τη μεταβολή των κανόνων εταιρικής διακυβέρνησης.
Πρόκειται για μίααπαραίτητη «εσωτερική» διαδικασία, καθώς κάθε σημαντική μετοχική μεταβολή επικυρώνεται από τους μετόχους.
Στη συνέχεια και μέσω της Βουλής, θα τροποποιηθεί η σύμβαση παραχώρησης του αεροδρομίου, ώστε στη συνέχεια τμήμα του ΔΑΑ να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο.
Ο ΔΑΑ διοικείται και λειτουργεί ως εταιρεία του ιδιωτικού τομέα, με το ελληνικό δημόσιο να κατέχει το 55% των μετοχών (30% ΤΑΙΠΕΔ και 25% Υπερταμείο) και το υπόλοιπο 45% να βρίσκεται στην κατοχή ιδιωτών (Avi Alliance 40% και οικογένεια Κοπελούζου 5%).