Για τη Goldair Handling, το 2020 έμοιαζε με εφιάλτη. Μετά από την καλύτερη χρονιά της ιστορίας της (το 2019) σε οικονομικό επίπεδο, ακολούθησε η κατάρρευση -λόγω των περιορισμών στα ταξίδια που έφερε η πανδημία- στον τζίρο των 40,96 εκατ. ευρώ και τα 17,8 εκατομμύρια των καθαρών κερδών. Με το 2021 να σβήνει τις όποιες ζημιές, το 2022 και το τρέχον έτος φαίνονται πως είναι αυτά της “απογείωσης”. Σε αυτά, προσθέστε και την επένδυση στο γειτνιάζον οικόπεδου του Θριασίου…
Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά μεγέθη, για το 2021, έτος κατά το οποίο άρχισε η σταδιακή άρση των περιορισμών και η ανάκαμψη της αεροπορικής κίνησης, η Goldair Handling σημείωσε σημαντική βελτίωση στα οικονομικά μεγέθη σε σχέση με το 2020.
Το 2021 ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 70,09 εκατ. έναντι 40,96 εκατ. το 2020, με την εταιρεία να καταγράφει καθαρά κέρδη 17,8 εκατ.
Το 2022, η ανάκτησης των πτήσεων για την εταιρεία παρουσίασε μεικτή εικόνα, όσον αφορά τις 4 αγορές που δραστηριοποιείται (Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Ελβετία).
Η ελληνική αγορά ενισχύθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια του 2ου εξαμήνου, όπου σε αρκετούς προορισμούς η ζήτηση ξεπέρασε τα επίπεδα ρεκόρ του 2019, ενώ μεσοσταθμικά, η εταιρεία ανέκτησε το 91% των πτήσεων, καταγράφοντας ωστόσο, σημαντική αύξηση (33%) σε σχέση με το 2021.
Την ίδια ώρα, “τρέχει” ο διαγωνισμός για το οικόπεδο Θριάσιο ΙΙ, που γειτνιάζει με το «Θριάσιο Ι» του οποίου ανάδοχος με σύμβαση παραχώρησης, είναι η ΘΕΚ ΑΕ στην οποία συμμετέχουν η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και ο όμιλος Goldair. Η έκταση αναμένεται να διαμορφωθεί και μετατραπεί, σε μεγάλο logistics center, σύγχρονο κέντρο συνδυασμένων μεταφορών και αποθήκευσης.
Το έτος που βγήκε, η Goldair ανανέωσε την άδεια λειτουργίας της στον ΔΑΑ για τα επόμενα 7 έτη, κατόπιν διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας, όσον αφορά τις κατηγορίες εξυπηρέτησης αεροσκαφών στην πίστα, διαχείριση αποσκευών, διαχείριση εμπορευμάτων & ταχυδρομείου, καθώς και εξυπηρέτησης επιβατών ΑμεΑ.
Έτσι, η Goldair Handling έχει ενεργοποιήσει το επενδυτικό της πλάνο αναφορικά με την ανανέωση του στόλου της, με έμφαση στην πράσινη ενέργεια, η οποία θα επεκταθεί σταδιακά και στα περιφερειακά αεροδρόμια, ενώ πρόσφατα ολοκληρώθηκε και λειτουργεί το νέο lounge διακεκριμένων επιβατών στον 1ο όροφο της περιοχής Extra Schengen στο Δ.Α.Α. «Ελ. Βενιζέλος».
Τέλος, σύμφωνα με το αναπτυξιακό της πλάνο, προέβη στην ίδρυση της Goldair India και σε συνεργασία με την ινδική εταιρεία LAS Ground Force ιδρύεται η Goldair – LAS, η οποία, κατόπιν διαγωνιστικών διαδικασιών ξεκίνησε την δραστηριότητά της σε 2 αεροδρόμια, την Bagdogra & την Udaipur, ενώ ήδη συμμετέχει και σε άλλους διαγωνισμούς για την διεύρυνση του δικτύου της στην Ινδία.