Στόχο γιγάντωσης, άμα τη καταλήψει της δεύτερης θέσης σε μερίδιο αγοράς στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, έχει βάλει η SKY express. Επιχειρώντας φέτος με 21 αεροσκάφη (9 Airbus A320 και 12 ATR), ετοιμάζεται να προσθέσει το 2023 και Airbus A321, διευρύνοντας τις επιχειρησιακές ικανότητές της. Γεγονός το οποίο θα σημάνει, φυσικά, ότι θα προσθέσει και νέους προορισμούς στο πρόγραμμά της.
Τα παραπάνω έγιναν γνωστά στη διάρκεια της παρουσίασης του προγράμματος της θερινής περιόδου, παρουσία και του προέδρου του Ομίλου IOGR, Γιάννη Γρύλου, στον οποίο ανήκει η SKY express. Ο κ. Γρύλος, εξέφρασε την αισιοδοξία του για τη φετινή τουριστική σεζόν, παρά την ύπαρξη συγκεκριμένων αβεβαιοτήτων και τόνισε ότι «το καλοκαίρι προβλέπεται ότι θα κυλήσει άριστα. Ωστόσο, υπάρχουν τρεις βασικές προϋποθέσεις που αποτελούν και παράλληλα και τα βασικά ρίσκα».
Ο πρόεδρος του Ομίλου IOGR, ανέφερε: «Πρώτον, υπάρχουν οι γεωπολιτικές αβεβαιότητες σε σύγκριση με τη γειτονική Τουρκία. Δεύτερον, μερίδα της ελληνικής τουριστικής αγοράς, σε μία προσπάθεια να καλύψει τις απώλειες λόγω υψηλού ενεργειακού κόστους και ακρίβειας, ενδέχεται να πουλήσει ακριβότερα και τρίτον, ο Ευρωπαίος καταναλωτής, λόγω των ανατιμήσεων, ίσως να μην ταξιδέψει».
Πάντως, όπως προαναφέρθηκε, οι κρατήσεις δείχνουν μεγάλη δυναμική για το φετινό καλοκαίρι και μάλιστα, σε ορισμένους προορισμούς, όπως η Πάρος, η Νάξος και η Μήλος οι πληρότητες τον αεροσκαφών της SKY express, όπως υποστηρίχθηκε, προσεγγίζουν το 90%, αλλά και εναλλακτικοί προορισμοί, όπως η Αστυπάλαια εμφανίζουν άνοδο 60%, σε σύγκριση με τον Μάιο του 2019.
Συνολικά, τον Μάιο, η πληρότητα των αεροσκαφών της SKY express κυμάνθηκε σε επίπεδα πάνω από 72%.
Σχετικά με τον ευρύτερο κλάδο των αερομεταφορών, ο κ. Γρύλος εξέφρασε τον προβληματισμό του ως προς τις καθυστερήσεις και ματαιώσεις πτήσεων σε μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, λόγω ελλείψεων προσωπικού.
Όπως είπε, εάν επεκταθεί το φαινόμενο αυτό, ενδέχεται να επηρεαστεί και η ελληνική αγορά.