Ότι ο σχεδιασμός της Hellenic Seaplanes θέλει τα δρομολόγια των υδροπλάνων από και προς τις Σποράδες να ξεκινούν στις αρχές Ιουνίου, λέει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νικόλας Χαραλάμπους. Ο κ. Χαραλάμπους, εξέφρασε την αισιοδοξία του για την έναρξη δρομολογίων των ελληνικών υδροπλάνων, σε ρεπορτάζ του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων για τη φετινή τουριστική σεζόν στις Σποράδες,
Στο ρεπορτάζ αναφέρεται ότι για φέτος, παρατηρείται αναβάθμιση στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις, ενώ η πολυαναμενόμενη άφιξη των υδροπλάνων ίσως και να αλλάξει τον τουριστικό χάρτη στις Σποράδες προς το κάλλιστο. Όσο για τις πτήσεις δείχνουν να είναι πολλαπλάσιες και το αεροδρόμιο να έχει υψηλές πληρότητες στάθμευσης αεροσκαφών. . Η προσπάθεια αποτελεί ένα πολύ μεγάλο εγχείρημα με σαφώς υψηλούς στόχους, αφού για την Ελλάδα τα υδροπλάνα θα αποτελούν ένα πρωτόγνωρο μέσω μετακίνησης.
Ο διευθύνων σύμβουλος «Hellenic Seaplanes-Υδροπλάνα Ελλάδας ΑΕ» Νικόλας Χαραλάμπους ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «στον σχεδιασμό μας είναι να ξεκινήσουμε στις Σποράδες κάπου στις αρχές Ιουνίου, αφού έπειτα από τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε στον δρόμο μας, αδειοδοτήθηκαν τελικά τα υδατοδρόμια στο Βόλο, τη Σκόπελο, την Αλόννησο και τη Σκύρο, ενώ στη Σκιάθο θα πηγαίνουμε στον αερολιμένα με υψηλότερο κόστος. Είναι αισιόδοξο το γεγονός ότι φτάσαμε στο σημείο να σχεδιάζουμε τα δρομολόγιά μας. Θα πετάμε καθημερινά από το λιμάνι του Βόλου αφ’ ενός με δύο κυκλικά δρομολόγια Βόλος-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλόννησος-Σκύρος-Βόλος και αφ’ ετέρου με ένα επίσης καθημερινό πρωινό δρομολόγιο ξεχωριστά για το κάθε νησί.»
Επίσης ο κ. Χαραλάμπους τόνισε ότι «εκτός από τις Σποράδες, θα έχουμε υδροπλάνα και στα νησιά του Ιονίου, αφού το θέμα των υδατοδρομίων το διαχειρίζεται ο ΟΛΚέρκυρας, αλλά και στις Κυκλάδες με προσεγγίσεις σε υπήνεμες περιοχές όπως ο Καλαφάτης στην Μύκονο. Τα υδροπλάνα στις Σποράδες θα είναι είτε τα 10θεσια Cessna Caravan, είτε τα 19 θέσεων καναδικής κατασκευής Twin Otter, αλλά σαφώς και όλα θα εξαρτηθούν και από το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών. Κανείς δεν παραγνωρίζει παράλληλα το γεγονός ότι το ύψος του κομίστρου θα παίξει κορυφαίο ρόλο, αφού οι συγκυρίες δεν διευκολύνουν τον από τώρα καθορισμό τιμής στα εισιτήρια».