Εξαιρετικά ύποπτη στάση και συμπεριφορά από συγκεκριμένα στελέχη της ΥΠΑ, τα οποία μάλιστα επικαλούνται «άνωθεν εντολές»!
Η λειτουργία του αεροδρομίου των Μεγάρων είναι υψίστης εθνικής σημασίας. Είναι το αεροδρόμιο στο οποίο γίνεται η συντήρηση των πτητικών μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής, συντήρηση που γίνεται αποκλειστικά από ελληνικά χέρια και έχει αποσπάσει τον παγκόσμιο θαυμασμό, ακόμα και από πολυεθνικούς κολοσσούς. Επιτυγχάνοντας μάλιστα τεχνική διαθεσιμότητα που αγγίζει το 100%!
Δηλαδή, οι ήρωες πιλότοι που ρισκάρουν τη ζωή τους για να σώσουν τις ζωές ελλήνων και την υπέροχη ελληνική φύση, έχουν έναν εξαιρετικά άξιο παραστάτη, παγκοσμίου βεληνεκούς.
Εξαιρετική σημασίας για το ρόλο του αεροδρομίου των Μεγάρων είναι το γεγονός ότι οι απόστρατοι αλεξιπτωτιστές, που όμως θα βρεθούν στην πρώτη γραμμή της μάχης σε περίπτωση πολέμου, κάνουν εκεί τα λεγόμενα άλματα συντήρησης. Δεν χρειάζεται άλλη ανάλυση για να καταδείξουμε την σημασία αυτού του γεγονότος. Ειδικά στους ταραγμένους καιρούς που διανύουμε.
Το αεροδρόμιο των Μεγάρων όμως έχει μεγάλη συνεισφορά σε άμεσα και έμμεσα έσοδα για το Δημόσιο. Καθώς το συγκεκριμένο αεροδρόμιο εξυπηρετεί αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού και στην εξυπηρέτηση VIP πελατών. Μιλάμε δηλαδή για το υψηλότερο επίπεδο τουρισμού, αλλά και για την εξυπηρέτηση κύριου μέρους των μεγαλοεπενδυτών που έρχονται στην Ελλάδα.
Και όμως, όπως αποκαλύπτει ο Χρήστος Μαζανίτης με ένα εξαιρετικό ρεπορτάζ στο Enikos.gr διαφαίνεται μία συντονισμένη προσπάθεια απαξίωσης του στρατιωτικού αεροδρόμιο των Μεγάρων, με απώτερο στόχο την έξωση και το λουκέτο! Σύμφωνα με καταγγελίες επαγγελματιών, αυτό το νευραλγικής σημασίας αεροδρόμιο έχει μπει σε λειτουργία ρυθμών Δημοσίου, με αργίες και συγκεκριμένο ωράριο λειτουργίας. Καθώς υπάρχουν βάρδιες 9 πμ έως 6 μμ τις καθημερινές και 9πμ έως 3 μμ τα Σαββατοκύριακα, βάζοντας ταυτόχρονα λουκέτο τις αργίες.
Εθνικός κίνδυνος με ΕΚΑΒ, ΕΛ.ΑΣ. και Πυροσβεστική
Τα παράλογα όμως δε σταματούν εδώ. Σύμφωνα με ΝΟΤΑΜ της ΥΠΑ, τα ελικόπτερα της ΕΛ.ΑΣ. και της Πυροσβεστικής θα πρέπει να ζητήσουν άδεια προσγείωσης 60 λεπτά πριν. Δηλαδή, εάν ένα ελικόπτερο Super Puma της πυροσβεστική παρουσιάσει κατά την διάρκεια κατάσβεσης εκτάκτως πρόβλημα δεν θα μπορεί να προσγειωθεί να λάβει την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη εάν δεν έχει περάσει μία ώρα από την στιγμή αναγγελίας της βλάβης, ακόμη κι αν επιχειρεί δίπλα, στην Ελευσίνα, την Σαλαμίνα ή την Πάρνηθα! Κι αυτό γιατί έτσι… διατάζει η ΥΠΑ. Εάν βέβαια είναι σε αργία, δεν μπορεί να προσγειωθεί γιατί η ΥΠΑ έχει βάλει λουκέτο!
Το ίδιο συμβαίνει και για τα ελικόπτερα που πραγματοποιούν τις αεροδιακομιδές ασθενών, ειδικά αυτή την κρίσιμη περιόδο που άπαντες βρίσκονται σε κόκκινο συναγερμό για ενδεχόμενα κρούσματα Κορονοϊού, ειδικά σε απομακρυσμένα νησιά καθώς ανοίγει η τουριστική περίοδος. Όσο κι αν η Αεροπορία Στρατού βοηθάει κάνοντας ενέργειες που δεν της αναλογεί, ορισμένοι που έχουν υιοθετήσει αυτή την πολιτική θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές, τα πληρώματα και τα εναέρια μέσα του Πυροσβεστικού Σώματος και της ΕΛ.ΑΣ, όπως πολύ εύστοχα σημειώνει ο Χρήστος Μαζανίτης.
Η αφωνία του Υπουργείου Μεταφορών και το… ισόγειο του Μαξίμου.
Το Υπουργείο Μεταφορών, δεν δίνει πειστικές απαντήσεις. Λες και το θέμα αυτό δεν τους αφορά, η όλη μεθόδευση εκπονήθηκε από «κάπου ψηλότερα«, και ο αρμόδιος υπουργός δεν έχει διάθεση να εμπλακεί καθώς επίκειται και ανασχηματισμός. Στέλεχος της υπηρεσίας πάντως που πρόσφατα επισκέφτηκε το χώρο, αγνόησέ τους πάντες, θεσμικούς παράγοντες και ιδιώτες και κατέφυγε στα γραφεία συγκεκριμένης εταιρείας, άφησε να εννοηθεί ότι η απόφαση έρχεται από το ισόγειο του Μεγάρου Μαξίμου. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Πηγή: Newsbreak.gr