H προσφορά-μαμούθ της κοινοπραξίας Fraport-Slentel στο διαγωνισμό για τις δύο ομάδες περιφερειακών αεροδρομίων, πριν έναν περίπου χρόνο, ήρθε να ταράξει τα νερά, αναδεικνύοντας το συγκεκριμένο project, όχι απλά σε πυλώνα των εσόδων του TAIΠEΔ, αλλά στη μεγαλύτερη άμεση ξένη επένδυση στη χώρα που θα φέρει στο Δημόσιο πάνω από 11 δις καθαρά στη διάρκεια της παραχώρησης.
Παρόλα αυτά, οι μύθοι και οι ιδεοληψίες που συνήθως αναπτύσσονται γύρω από οτιδήποτε επιχειρεί να ανατρέψει κατεστημένες νοοτροπίες, αλλά και συμφέροντα, βρήκαν χώρο και εδώ.
Kάποιοι μίλησαν για «πώληση», ενώ πρόκειται για σύμβαση παραχώρησης, με εξαιρετικά συμφέροντες όρους για το κράτος, που παραμένει ο ιδιοκτήτης των αεροδρομίων.
Έτσι, και οι εργαζόμενοι σε αυτά (στα 14 αεροδρόμια απασχολούνται 735 άτομα) θα παραμείνουν στο Δημόσιο και δεν αποτελούν ευθύνη του παραχωρησιούχου. Άλλωστε, από το προσωπικό, 420 είναι στη διαχείριση πτήσεων και 315 στη διαχείριση αεροδρομίων. Eπομένως, εκτιμάται ότι ελάχιστοι θα μείνουν διαθέσιμοι για να εργαστούν με το νέο καθεστώς,-όσοι βέβαια το επιθυμούν-, αλλιώς θα παραμείνουν στο Δημόσιο.
Έτσι, όχι μόνο δεν τίθεται θέμα απολύσεων, αλλά προβλέπεται η πρόσληψη πάνω από 450 ατόμων για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην deal news