Είναι ο ιθύνων νους της πιο πολυσυζητημένης μελέτης για τον ελληνικό τουρισμό, της μελέτης Bordas. Από το 2006, οπότε και υπογράφηκε η σύμβαση για την «Ανάπτυξη της Στρατηγικής Μάρκετινγκ και του Συστήµατος Ταυτότητας του Ελληνικού Τουρισµού», έργο διάρκειας 14 µηνών και προϋπολογισµού 2 εκατ. ευρώ, η μελέτη Bordas «ανασύρεται» κατά καιρούς αλλά κυρίως κοσμεί κάποιο από τα συρτάρια του ΕΟΤ.
Ο ισπανός γκουρού του Destination Marketing & Management, τέως αντιπρόεδρος των εταιρειών-μελών του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΠΟΤ) και πρόεδρος της εταιρείας THR κ. Εουλόχιο Μπόρντας βρέθηκε ξανά στην Αθήνα με αφορμή την ομιλία του στην ετήσια συνάντηση της HotelBrain, στο πλαίσιο της έκθεσης HORECA.
Για την ελληνική τουριστική βιομηχανία «βραχυπρόθεσμα το 2016 τα αποτελέσματα θα είναι μάλλον καλά» δηλώνει στο «Βήμα» ο κ. Μπόρντας. «Σε μακροπρόθεσμη βάση η πρόκληση θα είναι στη διάρθρωση της προσφοράς με έναν πολύ καλύτερο τρόπο και με σωστό μάρκετινγκ online» τονίζει.