Το άνοιγμα σε νέες αγορές, την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, την επέκταση της τουριστικής σεζόν, την προώθηση της Ελλάδας ως ασφαλούς, οικονομικού και φιλικού προς την οικογένεια προορισμού και κυρίως την αξιοποίηση του ανεκμετάλλευτου έως σήμερα τουριστικού και ιστορικού αποθέματος περιλαμβάνει ο στρατηγικός σχεδιασμός της κοινοπραξίας Fraport-Slentel, η οποία αναλαμβάνει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμιαγια 40 χρόνια.
Σύμφωνα με τη στρατηγική ανάλυση για τα περιφερειακά αεροδρόμια της κοινοπραξίας, που φέρνει στο φως «Το Βήμα της Κυριακής», ο παραχωρησιούχος θα επιχειρήσει να αξιοποιήσει το πλεονέκτημα του ελληνικού κλίματος και του καλού καιρού ως κύριο εργαλείο μάρκετινγκ για τους 14 προορισμούς, με στόχο την επέκταση της σεζόν τόσο στους ανοιξιάτικους όσο και στους φθινοπωρινούς μήνες, ώστε να αντιμετωπιστεί η εποχικότητα της τουριστικής περιόδου.
Επίσης, θα δώσει έμφαση στις λογικές τιμές των 14 προορισμών, στη φιλικότητα προς την οικογένεια, στην ασφάλεια, και κυρίως στο ποικιλόμορφο τοπίο, αλλά και στον πολιτιστικό και ιστορικό πλούτο, καθώς διαπιστώνει ότι υπάρχει τουριστικό δυναμικό που δεν έχει ακόμη πλήρως αξιοποιηθεί. Ετσι, ποντάρει στη σταδιακή αύξηση του επιπέδου αναγνωρισιμότητας της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.