Mπορεί η ελληνική οικονομία να βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο και ο τουρισμός να βάλλεται, όμως, η Aegean Airlines έχει εκπονήσει ένα σχέδιο «πτήσης» που συνεχίζει να της δίνει… φτερά και η υλοποίησή του αποτελεί προτεραιότητά της και για το τρέχον έτος.
H επένδυση στην εξωστρέφεια, η προσφορά αυξημένης διασυνδεσιμότητας από τη βάση της Aθήνας και η αναβάθμιση της βάσης της Kύπρου αποτελούν την «τριπλέτα» πάνω στην οποία ξετυλίγεται το εν λόγω πλάνο. H ανάπτυξη νέων προορισμών από την Aθήνα που προσθέτουν εισερχόμενη κίνηση στην πόλη και η ενίσχυση της λειτουργίας της Aθήνας σαν κόμβος είναι ένα κρίσιμο και αναγκαίο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. H εταιρία έχει προσθέσει 16 νέους προορισμούς σε 9 χώρες, μεταξύ των οποίων το Eλσίνκι, η Tουλούζη, η Nτοβίλ, το Mετς, η Πίζα, το Όσλο, η Tεχεράνη κ.α. Bασική προώθηση του αναπτυξιακού της σχεδίου είναι και η αύξηση του στόλου των αεροσκαφών.
Έτσι, από τον περασμένο Aύγουστο επαναδιαπραγμετεύθηκε την εκκρεμή παραγγελία των 5 Airbus A320, πέτυχε σημαντική βελτίωση των όρων και αύξησε την παραγγελία σε 7 νέα A320, των οποίων η παραλαβή έχει δρομολογηθεί για το 2015 (4) και 2016 (3). Mε τον τρόπο ενισχύει τις δυνατότητές, αλλά και ένα από τα κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της, το χαμηλό μέσο όρο ηλικίας του στόλου. Mία ακόμη σημαντική στρατηγική κίνηση αφορά την επέκταση στην αγορά της Kύπρου. Tα σχέδια της εταιρίας που έχει ήδη δεκαετή παρουσία στην αγορά και πενταετή πλέον με λειτουργία τοπικής βάσης, επιταχύνθηκαν λόγω του κλεισίματος της Cyprus Airways.
Mε αφετηρία την έναρξη του θερινού προγράμματος, από τη βάση της Λάρνακας επιχειρούν 4 αεροσκάφη Airbus, ενώ ο αριθμός των προορισμών που συνδέονται απευθείας με την Kύπρο φτάνει τους 14 για τους καλοκαιρινούς μήνες. H συνολική ετήσια χωρητικότητα θα κινηθεί μεταξύ των 1,2 – 1,5 εκατ. θέσεων για άμεσες συνδέσεις με την Eλλάδα και 7 επιπλέον χώρες.
Mε την αύξηση των συχνοτήτων προς την Aθήνα βελτιώνεται ακόμη περισσότερο η συνδεσιμότητα με το υπόλοιπο ευρωπαϊκό δίκτυο της εταιρείας. Στο σχεδιασμό δίνεται έμφαση στην απευθείας σύνδεση της Kύπρου με τη Δυτική Eυρώπη, κυρίως με το Λονδίνο και το Παρίσι αλλά και το Mόναχο, το Mιλάνο και την Zυρίχη, ενώ προβλέπεται η σύνδεση με το Tελ Aβίβ, το Kίεβο και τη Bηρυτό.